id: enw69t

Ławki i tablice dla szkoły w Lindzie - Zambijskim slamsie

Ławki i tablice dla szkoły w Lindzie - Zambijskim slamsie

Our users created 1 227 064 fundraisers and raised 1 350 579 109 zł

What will you fundraise for today?

Description

Zbieram na tablice i ławki dla szkoły, w której uczy sie ok 100 dzieci. Potrzebują 50 dwuosobowych ławek. Obecnie mimo usilnych starań dyrektora dzieci siedzą ściśnięte po 3-4 na jednej ławce. Zakupu ławek, dopilnuję osobiście na miejscu w drugiej połowie stycznia.

W tym roku 15 stycznia czwarty raz wybieram sie do Afryki aby w miarę swoich możliwości pomóc dzieciom poprawic ich warunki nauki. Po zaopatrzeniu kenijskiej szkoły w ławki i nowy dach, tym razem czas na ławki w Zambijskim slamsie. Rok temu, również dzięki Wam, zawiozłam tam 15 laptów - co daje dzieciom możliwość nauki podstaw komputera. Jest to fenomenem w tamtejszej okolicy...

Dalej jednak brakuje tam wszystkiego - najbardziej niezbędne są ławki i tablice. Dzieci w ciemnych salach siedzą po 3-4 w dwuosobowych ławkach a za tablice służy im wyblakła, czarna "plama" na ścianie.

Każda pomoc bedzie na wagę złota. Nie ukrywam, że wsparcie z Waszej strony prócz oczywistych wymiernych skutków - daje mi nie tylko "dużego kopa" do dalszego działania ale i siłę by jechać tam mimo wszystko.

Z góry bardzo Wam dziękuję :)

Monika

There is no description yet.

There is no description yet.

The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
Find out more

Donations 26

 
Szczepan
200 zł
 
Hidden data
200 zł
 
Hidden data
200 zł
 
Joanna Szeliga-Strambowska
200 zł
 
Agata Kustra
200 zł
 
Joanna Szperling
200 zł
 
dfghjkl
100 zł
 
Ewa Czopik
100 zł
 
Damian Dmowski
100 zł
 
Hidden data
100 zł
See more

Comments 2

 
2500 characters
  • AK
    Agata Kustra

    Gratuluję pomysłu oraz zaangażowania !!! 3mam kciuki, aby wszystko udało Wam się zrealizować ;)

  • AM
    Aneta Marć-Szczepanowska

    Wszystkiego dobrego dla dzieciaków, działaj Monia.