Kreatywnie i od serca - Wasze pomysły na oferty dla wpłacających

Napisano 20 czerwca, 2022. Aktualizacja: 25 lipca, 2024.
Kreatywnie i od serca - Wasze pomysły na oferty dla wpłacających

Jesteś artystą? Prowadzisz działalność usługową? A może masz pomysł na produkt, o którym świat powinien usłyszeć? Zrzutka.pl jest miejscem dla Ciebie! W dzisiejszym wpisie pokażemy Ci, co nasi użytkownicy postanowili zaproponować wpłacającym w zamian za wsparcie - być może te przykłady będą dla Ciebie inspiracją!

Jesteśmy pod wrażeniem, jak wiele różnych osób postanowiło zbierać z nami środki na realizację swoich celów. Oferowane przedmioty naprawdę oddają waszą różnorodność! Artyści, twórcy internetowi, podróżnicy, przedsiębiorcy, działacze charytatywni… każdy z Was ma do zaoferowania unikalne przedmioty i usługi. A jakie?

Przedsprzedaż

Prowadzisz zrzutkę, żeby zebrać środki na wydanie książki, płyty, albo stworzenie wyjątkowego produktu? Nie musisz prosić o wpłaty “z dobrego serca” - możesz zaoferować wspierającym swój produkt w przedsprzedaży! Pierwszych klientów może zachęcić wyjątkowość Twojego pomysłu, barwny opis, albo specjalny rabat - wszystko zależy od Twojej wizji! 

Dostęp do unikalnych treści

Od teraz możesz udostępniać wirtualne treści w jeszcze łatwiejszy sposób! Przedstawiamy załączniki do ofert - poznasz je po ikonie spinacza w widoku oferty/licytacji:


W przeciwieństwie do postów do ofert, załączniki są dostępne dla kupujących bezterminowo. Umieść e-book, plik muzyczny lub wideo w załączniku i pozwól wpłacającym wygodnie pobrać swoją ofertę bezpośrednio na zrzutka.pl.

Pozwól, aby Twoi wspierający poczuli się wyjątkowi! Załóż dla wpłacających zamkniętą grupę i dostarcz im treści, których nikt inny nie zobaczy. Dzięki temu zarobisz na tym, w czym jesteś najlepszy, a dodatkowo zbudujesz społeczność, która jeszcze bardziej zżyje się z Tobą jako twórcą! Emocjonalne zaangażowanie i poczucie wyjątkowości sprawią, że wpłacający poczują się przez Ciebie zauważeni i docenieni.

null

Spotkanie

Jeśli prowadzisz zrzutkę cykliczną, użytkownicy mają możliwość regularnego wspierania Twojej działalności. Każda osoba korzystająca z funkcji cyklicznych wpłat na pewno jest dla Ciebie wielką radością! Ci wspierający najprawdopodobniej utożsamiają się z tym, co jest dla Ciebie ważne i życzą Ci nieustannego rozwoju. Nie wiesz jak ich nagrodzić? Wypijcie wspólnie kawę! 

Osoby śledzące rozwój Twojego projektu zaczynają czuć się jego częścią. Oferta w postaci spotkania z Tobą - stacjonarnie lub online - będzie dla nich ogromnym wyróżnieniem, a dla Ciebie okazją do poznania ludzi, którzy z całych sił trzymają za Ciebie kciuki!

Status sponsora

Jeżeli masz duże zasięgi, to jest naprawdę dobry pomysł na ofertę. Oferując podziękowanie lub publikację logo wpłacającego, możesz zachęcić firmy do wsparcia Twojego projektu. Zamieszczając ofertę, nie zapomnij zawrzeć w opisie zrzutki informacji o tym, jakie tematy poruszasz i jaka jest Twoja grupa docelowa. Mali i średni przedsiębiorcy mogą dzięki Tobie dotrzeć do osób, dla których projektowali swoje produkty czy usługi, a Ty możesz otrzymać stałe wsparcie!

Lekcje i warsztaty

Zawsze możesz zaoferować to, co robisz najlepiej. Warsztaty to świetny sposób na zarażenie ludzi swoją pasją - osoby nastawione na rozwój osobisty chętnie za nie zapłacą. Dzięki takiej formie oferty będziesz miał okazję poznać osoby, które postanowiły Cię wesprzeć. To może być okazja do zawarcia ciekawych znajomości!

Gadżety

Oferowanie gadżetów, to świetny pomysł dla zrzutek prowadzonych przez zespoły muzyczne czy organizatorów festiwali. Kubek czy torba z logo mogą wydawać się banalne, ale są bardzo praktyczne. Będą też przypominać darczyńcy, że pomógł osobom, których pracę docenia i lubi. 

Kody rabatowe i vouchery

Prowadzisz sklep internetowy? A może masz partnerów, którzy mogą przekazać vouchery na rzecz ofert bądź licytacji? Nie musisz prosić o wpłaty “z dobrego serca” - możesz zaoferować wspierającym kody rabatowe i vouchery na usługi Twoje lub Twoich przyjaciół!

Rękodzieło

Jeśli jesteś artystyczną duszą, możesz zaproponować wpłacającym swoje dzieła. Hafty, malunki czy maskotki będą dla nich niepowtarzalną pamiątką. Rzeczy wykonane ręcznie cieszą się obecnie ogromną popularnością. A czas i serce, które włożysz w ich stworzenie, będą niezbitym dowodem Twoje wdzięczności.

Pocztówki

Wysłane z niezwykłych miejsc, albo z zupełnie zwyczajnych, ale przez wyjątkowe osoby - zawsze są miłym upominkiem. Są też okazją do przekazania darczyńcy kilku ciepłych słów! 

Masz już pomysł? To czas działać! O tym, w jaki sposób dodać oferty/licytacje, możesz przeczytać klikając tutaj. Kolejnych inspiracji możesz poszukać w poprzednim przeglądzie ofert. Pamiętaj, że dodanie ofert i licytacji do Twojej zrzutki, statystycznie zwiększy ilość wpłat aż o 20%! Mogą to być oferty materialne, jak i wirtualne w formie postów do ofert. A jeśli nie wiesz, jaką wartość może mieć Twoja oferta, spróbuj wystawić ją na licytację!

Czasem wystarczy nawet zwykłe podziękowanie lub opisanie na co przełoży się dana wpłata, aby zwiększyć zaangażowanie darczyńców😉 Chwyć narzędzia, które oferuje Ci zrzutka.pl i zacznij zbierać na swój cel!



Facebook Twitter