id: 8ukpay

Satsuki - naprawa mojego pierwszego samochodu

Satsuki - naprawa mojego pierwszego samochodu

Nasi użytkownicy założyli 1 226 907 zrzutek i zebrali 1 350 239 673 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Aktualności2

  • Szanowni Państwo!

    Dzięki wsparciu wszystkich tutaj, Satsuki wróciła na drogę! Nowe sprzęgło chodzi jak marzenie, ale niestety nie dostaliśmy happy endu - przy wymianie sprzęgła, autoryzowany serwis uszkodził mechanizm klamki drzwi kierowcy, i od miesiąca nie odbiera moich telefonów...

    Nadal, krzywa klamka to nic w porównaniu ze zniszczonym sprzęgłem, a Satsuki znowu wozi świnki morskie do lekarza. Gwoli podzielenia się radością, jaką przynosi mi ten samochód, prezentuję krótki film dramatyczny mojego autorstwa:

    https://photos.app.goo.gl/331TxHzB2fSoJG1S8

    0Komentarzy
     
    2500 znaków

    Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

    Czytaj więcej
Dodawaj aktualności i informuj wspierających o postępach akcji.

Dodawaj aktualności i informuj wspierających o postępach akcji.
To zwiększy wiarygodność Twojej zrzutki i zaangażowanie darczyńców.

Opis zrzutki

Satsuki - Suzuki Alto 2009 - to mój pierwszy samochód i moja pierwsza miłość.

Kocham ją i dbam o nią starannie, ale samochód w tym wieku ma niepowstrzymany apetyt - Satsuki zjadła swoje sprzęgło.

Wymiana w autoryzowanym serwisie, według prognoz, wyniesie około 2,000PLN - jako osoba młoda, wchodząca na rynek pracy nie mam takich pieniedzy, a Satsuki stoi na krawężniku i śni o dniach swobody i o radości pędu (pęd rozumiany relatywnie.)

Pomóżcie mi spełnić jej marzenie i przywrócić Satsuki na drogę!~


Poniżej piszę już tylko o ciekawostkach technicznych (mam nieprzyzwoitą smykałkę do samochodów):

Pod perłowo różową maską Satsuki mieści się pomniejszona wersja czterocylidrowej jednostki napędowej ze Swifta - 1.0 I3 K10. Choć na pierwszy rzut oka jest to dość nudny silnik, statystycznie produkujący jedynie 68KM, to dzięki zmiennym fazom rozrządu na dwóch wałkach i dwunastu zaworach, lekkiemu kołu zamachowemu i masie własnej Suzuki Alto nieprzekraczającej 900kg, Satsuki jest bardzo responsywna przy każdej prędkości i dowolnych obrotach. Zawieszenie w samochodzie ma imponujący prześwit - miska olejowa, zbiornik paliwa i cały układ wydechowy umieszczone są wysoko i ubezpieczone od przycierania o progi zwalniające, kłopoczące Toyotę Yaris mojego brata.

Satsuki prezentuje też praktyczną pięciodrzwiową konfigurację, wygodne fotele, skuteczny nawiew, przytulne wnętrze, ciasny promień skrętu i łatwość obsługi - płyny eksploatacyjne, żarówki i wycieraczki są łatwo wymienialne, a opony 155x45 R15 ważą mniej niż mój stary, szkolny plecak.

Suzuki Alto, jak wynika ze źródeł internetowych, nidgy nie było sprzedawane w Polsce - Satsuki pochodzi z Niemiec, gdzie miała dwie właścicielki. Sprowadzona do Polski w 2020 roku, nabyta została po okazyjnej cenie, obiżonej ze względu na kolor samochodu oraz kwiatki i motylki, naniesione przez profesjonaly salon detailingowy na zlecenie poprzedniej posiadaczki.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Lokalizacja

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Twój mini-terminal.
Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Twój mini-terminal.
Dowiedz się więcej

Wpłaty 17

 
Krzysiu
20 zł
 
Dane ukryte
ukryta
 
Dane ukryte
ukryta
 
20 zł
 
Dane ukryte
ukryta
 
Sławek z Razem
30 zł
 
Dane ukryte
20 zł
 
Dane ukryte
20 zł
 
Dane ukryte
20 zł
 
Grzegorz Socha
100 zł
Zobacz więcej

Komentarze 2

 
2500 znaków